lightspeed ecommerce

Jonge klant wil flexibele bezorging

Jonge klant wil flexibele bezorging

Flexibele bezorging wordt steeds belangrijker voor klanten van webwinkels. In de leeftijdsgroep van 25 tot 40 jaar vindt 73 procent dit cruciaal, terwijl onder boomers slechts 54 procent zo denkt. De behoefte aan flexibiliteit bij bezorging lijkt vooral te zijn gedreven door een verlangen naar gemak.

Verder lezen

Schoenenretailer Omoda stapt in kleding

Schoenenretailer Omoda stapt in kleding

De Nederlandse schoenenretailer Omoda stapt uit zijn comfortzone en gaat nu ook kleding verkopen. Het Zeeuwse bedrijf is vandaag gestart met de online verkoop van dames- en herenkleding. De transitie naar fashion is ingegeven door het gat dat volgens Omoda bestaat tussen online shoppen en offline winkelen.

Verder lezen

Wehkamp neemt Kleertjes.com over

Wehkamp neemt Kleertjes.com over

Wehkamp heeft Kleertjes.com overgenomen. De overname volgt in een jaar waarin Wehkamp een recordomzet van 729,5 miljoen euro heeft gedraaid. Door de overname moeten bestellingen sneller bezorgd worden, de site verbeteren en het assortiment verder uitgebreid.

Verder lezen