menu

WebWinkelWijzer wil webwinkeliers verder helpen

WebWinkelWijzer wil webwinkeliers verder helpenNederland is een webwinkeliers-initiatief rijker. Sinds vandaag bestaat er de WebWinkelWijzer. Deze beweging is van mening dat een webwinkel niet alleen maar iets is voor “hobbyende mutsen of spekgladde zakenmannen”. De WebWinkelWijzer wil zich richten op ondernemers die zijn gestart vanuit hun hart en die met hart en ziel hun webwinkel runnen én die daar geld mee verdienen.

Dergelijke webwinkeliers worden door De WebWinkelWijzer gekoppeld aan webwinkelspecialisten, zodat hun webwinkels verder kunnen groeien. Op de ‘voor webwinkeliers’-pagina van het initiatief wordt duidelijk op wat voor soort online ondernemers het zich richt. De focus ligt op webwinkeliers die hun shop niet als een hobby zien, maar als hun carrière. Die ambitieus zijn, maar niet de volgende Bol.com willen worden. Die alles op orde hebben, maar die weten dat ze ook nog niet alles weten.

“Maar waar vind jij nou de juiste webwinkelspecialist om jou te helpen? Iemand die snapt wat jou beweegt? Iemand die begrijpt dat jij niet zit te wachten op een hoop abstract gebazel en algemeen advies? Iemand die jouw soort webwinkel kent, die precies weet hoe jouw markt eruitziet en die jou op een prettige manier vooruit helpt?”

Volgens De WebWinkelWijzer kunnen zij in die behoefte voldoen. “Bij ons vind je webwinkelspecialisten die gegarandeerd bij jou passen. Experts met hands-on ervaring en de gave om complexe zaken terug te brengen tot een toegankelijk verhaal waar jij concreet mee aan de slag kunt.”

De WebWinkelWijzer heeft al verschillende leden aan zich weten te binden die webwinkeliers op weg kunnen helpen. Daar vallen ook de initiatiefnemers onder, mensen van De Perswinkel, MamaMarketing en Het Communicatielokaal. Maar ook juriste Charlotte Meindersma, fulfilmentbedrijf FSA en webwinkelstylist Studio Soet zijn bij het initiatief betrokken. De WebWinkelWijzer is ook altijd op zoek naar nieuwe specialisten.

Tags

Reacties