Blijkt omnichannel brug te ver voor LogiVert?
Al een jaar of vier geleden bleek dat omnichannel dé uitkomst zou worden voor de retail en ook veel online spelers richtten zich er dus sindsdien op in. LogiVert was een van de eerste die dit zag als het speerpunt van het bedrijf. Hoe vergaat het deze speler nu enkele jaren later, nu de markt er ook écht klaar voor lijkt?