Naduvi: ‘al 30.000 artikelen verkocht’

Naduvi: ‘al 30.000 artikelen verkocht’

De online interieur-outlet Naduvi heeft een sterk eerste jaar achter de rug. Het platform won de Beste Starter Award en is verder blijven groeien. Ecommerce News sprak oprichter Itai Gross over de behaalde mijlpalen en de toekomstplannen van het platform.

Na het ontstaan in 2019 haalde Naduvi in april 2020 1,1 miljoen euro op om het platform uit te breiden. Destijds moesten de honderd aangetrokken merken nog live gaan op het platform, maar op dit moment staan er meer dan tweehonderd merken op de site. “Er zijn nu al meer dan dertigduizend prachtige afgeprijsde artikelen verkocht”, vertelt Itai trots.

‘Ons platform geeft leveranciers een plek om van restvoorraad af te komen’

De groei die Naduvi afgelopen jaar meemaakte is volgens Itai deels te danken aan de lockdown. “Veel leveranciers komen niet van hun voorraad af en ons platform is een goed kanaal waar ze deze producten alsnog voor een mooie prijs kunnen verkopen. Consumenten zitten natuurlijk meer thuis, die plukken de vruchten van de goedkope deals op ons platform.”

Dankzij de Beste Starter Award kregen leveranciers lucht van wat we doen.

Daarnaast was het winnen van de Beste Starter Award ook een mooie steun in de rug. “Dankzij de award kregen steeds meer leveranciers lucht van wat wij doen. We blijven ons verhaal naar buiten brengen en dat werkt.” Het assortiment op het platform is daarom hard gegroeid, wat het bedrijf aantrekkelijker maakte voor consumenten. “Nu meer consumenten ons weten te vinden, willen steeds meer leveranciers zich bij ons aansluiten. Dat versterkt elkaar.”

Toekomstplannen

Onlangs is het team van Naduvi uitgebreid met een nieuwe CTO: Carsten Klomp. Onder zijn leiding zal er een geheel nieuwe backend gebouwd worden. “We gaan volgende stappen zetten in tech, data en een schaalbare infrastructuur”, vertelt Itai.

Deze stappen worden genomen omdat het platform toewerkt naar een internationale uitbreiding. “Om onze groeiambities te faciliteren moet de backend verbeterd worden. De site moet straks beschikbaar zijn in verschillende talen, en verzendmethodes en prijsniveaus per land aanbieden.” Stap voor stap wil Naduvi zich in heel Europa gaan uitbreiden. “Over een paar maanden willen we met meer informatie over de uitbreiding naar buiten komen.”

We verbeteren de backend om onze groeiambities te faciliteren.

Op dit moment werkt het platform hard aan verbeteringen van de website. “We hebben de websitesnelheid, navigatie en zoekfuncties verbeterd. Het belangrijkste waar we nu nog aan werken is het wekelijks toevoegen van duizenden nieuwe artikelen op de site.” Binnenkort lanceert het platform bijvoorbeeld een gehele collectie van Rivièra Mason, waar tot nu toe alleen enkele producten van online stonden. “Met zo’n groot en kwalitatief assortiment móéten klanten wel terug blijven komen.”

Pleuni

Pleuni

Pleuni werkt sinds 2019 bij Zietuwel, waar ze nieuwsberichten schrijft voor Ecommerce News en Ecommerce News Europe.

Bekijk alle berichten van Pleuni

Gerelateerde berichten