Cosmeticaproducent Mylène lanceert webwinkel

Cosmeticaproducent Mylène lanceert webwinkel

De Belgische cosmeticaproducent Mylène, vooral bekend van de homeparty’s, is nu ook online aanwezig. De producent van allerlei verzorgingsproducten heeft eindelijk een webshop gelanceerd om zo ook online haar klantenkring te bereiken.

Eigenlijk was het hele verkoopconcept van Mylène al wat achterhaald. Producten van de Belgische producent waren tot nu toe alleen te verkrijgen op homeparty’s, net zoals de doosjes van Tupperware vroeger. Maar het bedrijf gaat nu met z’n tijd mee.

Dankzij de nieuwe eigenaar – vorige maand kwam Mylène in handen van Vision Healthcare – wordt de stap naar online gezet. Daarnaast wordt het productaanbod onder meer uitgebreid met voedingssupplementen, zo schrijft Het Belang van Limburg.

Er moet kruisbestuiving ontstaan

“Het is de bedoeling om voor een kruisbestuiving te zorgen”, aldus Yvan Vindevogel, eigenaar van Vision Healthcare, dat zich heeft gespecialiseerd in de online verkoop van gezondheidsproducten. De nieuwe eigenaar wil dat die producten voortaan ook te vinden zijn op de homeparty’s van Mylène, terwijl de producten van Mylène in de webshop verkrijgbaar zijn. “Het is dus zeker niet de bedoeling om de thuisverkoop af te schaffen. Integendeel.”

Dirkjan

Dirkjan

Dirkjan Vis is oprichter en eigenaar van Ecommerce News.

Bekijk alle berichten van Dirkjan

Gerelateerde berichten