menu

Vergeten login van webwinkel irriteert

29% van de onderzochte Britten ziet vooral de vergeten gebruikersnaam en wachtwoord combinatie zien als grootste ergenis. Onder Europeanen is dat nog steeds de slechte klantenservice.

Dit blijkt uit grootschalig onderzoek onder 6500 Europeanen waarvan 2000 Britse deelnemers waren. Dit blijkt uit onderzoek van ATG. Bron: ITpro.co.uk.

Van alle onderzochte Europeanen ziet 64% de klantenservice als de grootste ergenis. Apart is dan dat de Britten in dit onderzoek zo opvallen met de verloren gebruikersnaam of wachtwoord bij webwinkels. 29% van de Britten stoort zich hieraan. Als deze uiteindelijk gevonden zijn is een op 14 bereid om 5000 pond of meer uit te geven in de webwinkel.

Een groot contrast met de overige Europeanen uit het onderzoek. 53% hiervan is niet eens bereid om meer dan 50 euro per keer uit te geven.

Een aanleiding hiertoe bleek de slechte klantenservice die grootschalig ervaren wordt. Hoe slechter de klantenservice was ervaren hoe lager het te besteden bedrag werd.

Tags

Reacties