CASA breidt webshop uit in Europa

CASA breidt webshop uit in Europa

CASA gaat haar click & collect-webwinkel internationaal verder uitbreiden. Nadat de webwinkel dit voorjaar werd geïntroduceerd in ons land en in Frankrijk en Luxemburg, is het vandaag de beurt aan Spanje, Portugal en Zwitserland. In deze landen heeft de interieurwinkel ook al stenen winkels.

De webwinkels zijn niet los te zien van de stenen winkels. Online klanten in Spanje, Portugal en Zwitserland kunnen met ingang van vandaag hun bestelling plaatsen in de  desbetreffende webwinkels en de producten vervolgens afhalen in een winkel naar keuze. De producten laten bezorgen is momenteel nog geen optie, maar volgens CASA is ‘met deze integratie de volgende stap gezet in de richting van een volledige webshop’.

Nieuw distributiecentrum voor CASA

CASA heeft een nieuw distributiecentrum dat eind dit jaar volledig operationeel zal zijn. Het bedrijf denkt dat dankzij deze bouw de implementatie van haar nieuwe ecommerce-strategie op de meest efficiënte manier logistiek ondersteund kan worden. Deze vernieuwde strategie noemt het bedrijf ‘CASA 20.20’ en houdt in dat ze vol willen inzetten op inspiratie, of dat nu online of offline is.

Over CASA

CASA is ontstaan uit voedingsmiddelenproducent Fort, nadat de wet in 1971 verbood om spaarzegels aan te bieden bij voedingswaren. In 1975 werd de eerste winkel geopend en na een overname door Blokker Holding groeide het aantal winkels flink, onder meer in Luxemburg, Frankrijk, Portugal, Spanje, Italië en Zwitserland. Sinds dit jaar heeft CASA een webwinkel.

Dirkjan

Dirkjan

Dirkjan Vis is oprichter en eigenaar van Ecommerce News.

Bekijk alle berichten van Dirkjan

Gerelateerde berichten