BigBuy biedt nu ook supermarkt-artikelen
BigBuy heeft zijn dropshipping-catalogus uitgebreid met een nieuwe productcategorie. Webwinkels kunnen vanaf nu namelijk ook online eten en drinken verkopen via het dropshipping-platform van BigBuy. Elke retailer kan op deze manier z’n eigen online supermarkt beginnen.
Als leverancier van dropshipping-artikelen breidt BigBuy natuurlijk regelmatig zijn catalogus uit met nieuwe producten. Maar nu heeft het een compleet nieuwe productcategorie gelanceerd en eentje die wat ons betreft erg interessant is.
De online supermarkt is slechts een klik verwijderd!
Online eten en drinken verkopen via BigBuy
Want nu supermarkten zich steeds meer storten op ecommerce, kunnen online retailers op deze trend inspelen en zelf ook (beperkt) eten en drinken aanbieden. “BigBuy biedt nu een breed en gevarieerd aanbod van voedsel, drogisterij- en parfumproducten, evenals voeding voor huisdieren, dranken, zuivelproducten, babyvoeding en meer”, zo legt BigBuy uit. “De supermarkt is slechts een klik verwijderd!”
Online retailers die door de “supermarkt“-tag op BigBuy.eu bladeren, vinden meer dan 3.200 verschillende artikelen. Van olijven en snacks tot koffiecups en wijn. “Een nieuwe categorie brengt altijd nieuwe verkoopkansen met zich mee”, legt de Spaanse dropshippingleverancier uit.
Zo verkoop je eten en drinken online
Webwinkels die producten uit de bovenstaande supermarktcategorie in hun shop willen hebben en momenteel verkopen via BigBuy’s Multichannel Integration Platform, moeten naar de synchronisatiestap gaan in de configuratie en daar de voedselcategorieën selecteren en opnieuw publiceren.
Is de webwinkel gesynchroniseerd via de BigBuy API, dan moet je de synchronisatie nog eens controleren aangezien de nieuwe (sub)categorieën automatisch beschikbaar komen. Webwinkeliers die met CSV- of XML-bestanden werken, moeten even kijken of hun script de nieuwe categorieën toont.
Reacties