menu

De winnaars van Meet Magento Awards

Gispen, Expresso Fashion, Magento Exploded Parts, MageReport en Buckaroo zijn de winnaars van een Meet Magento Award. Deze werden afgelopen vrijdag uitgereikt.  De uitreiking van de awards was de feestelijke afsluiting van het tweedaagse evenement Meet Magento Nederland, dat in de Jaarbeurs werd gehouden.

Twee dagen lang ging het voor meer dan 700 mensen non-stop over Magento. De eerste dag was vooral gericht op webwinkeliers en ecommerce-managers die erover denken om over te stappen op Magento en die meer willen weten over het ecommerce-platform. Bezoekers konden kennis opdoen tijdens de vele keynotes, rondtafelsessies en verhalen. Dag twee was met name interessant voor hen die al een tijd werken met Magento. Er werd veelvuldig gesproken over ontwikkeling en ecommerce, en het hoogtepunt van die dag was natuurlijk de uitreiking van de Meet Magento Awards.

Winnaars van Meet Magento Awards
Er waren vijf awards te vergeven en de winnaars werden bepaald door het publiek dat tot 8 mei jongstleden haar stem kon uitbrengen. In de categorie Community ging ruimte-inrichter Gispen er met de prijs vandoor. Hun Magento-website werd door Experius ontwikkeld, dat eerder liet weten al trots te zijn met de nominatie voor haar klant. Het Nederlandse modemerk Expresso Fashion wist met haar webwinkel de prijs in de categorie Enterprise mee naar huis te slepen. Magento Exploded Parts van Magento-partner Jaagers won in de categorie Innovatie, voor haar dealerportaal waarmee gemakkelijk onderdelen van de DE-koffiemachine zijn te bestellen. Ook was er een award weg te geven aan MageReport, dat een prijs won voor het beste community-project. Via deze website kunnen Magento-webwinkels snel checken of ze worden blootgesteld aan veiligheidslekken en zien ze ook hoe die verholpen kunnen worden.

Buckaroo ging naar huis met een award in de categorie Magento 2. De Buckaroo-betaalkoppeling werd ontwikkeld door TIG en is compleet vernieuwd voor Magento 2. Het ondersteunt de belangrijkste betaalmethodes en biedt een responsive checkout. “Waarom wint de Magento 2.0 plug-in van Buckaroo juist nu deze award?”, zo vraagt Erik Serré, partnermanager bij Buckaroo zich af, terwijl hij de vraagt direct zelf beantwoordt: “Er is ruim 12 jaar aan payment-ervaring in de plugin verwerkt. Door actief te luisteren naar onze partners en samen te werken met onze klanten en ontwikkelpartner TIG. Dit wordt gewaardeerd door de ecommerce-markt en daagt ons uit om de komende jaren onderscheidend te blijven ontwikkelen.”

Tags

Reacties