menu

NextChapter-klanten kunnen same-day-delivery aanbieden

Klanten van webwinkelsoftware-aanbieder NextChapter kunnen vanaf vandaag hún klanten aanbieden om bestellingen die voor 12 uur ’s middags binnenkomen nog dezelfde dag in huis te laten krijgen.  Hiervoor is NextChapter een samenwerking aan gegaan met logistiek dienstverlener Red je Pakketje.

Door de samenwerking kunnen klanten van NextChapter, zoals retailerorganisatie Euretco Fashion of Schroeven-Online, sneller leveren dan Coolblue en Bol.com, zo meldt de software-aanbieder in het persbericht. De samenwerking tussen NextChapter en Red je Pakketje krijgt gelijk vanaf de lancering een landelijke dekking.

Red je Pakketje kan de bestellingen die voor het middaguur binnenkomen bij een NextChapter-klant nog dezelfde dag bezorgen, tussen vier uur ’s middags en tien uur ’s avonds. De same-day-delivery kan realtime worden gevolgd en het bezorgmoment is op de minuut nauwkeurig voorspelbaar.

Opnemen tegen de grote partijen

NextChapter zegt het eerste en enige ecommerce-platform te zijn dat de diensten van Red je Pakketje aanbiedt. “De online concurrentie is in het algemeen moordend, waardoor we al jarenlang prijsdruk zien met alle negatieve gevolgen van dien. Wij willen onze klanten nieuwe instrumenten geven om de wedstrijd te kunnen winnen”, aldus CEO Michiel Bestebroer. “Daar hoort de samenwerking met Red je Pakketje zeker bij. Het is uitdagend dat onze klanten het nu met slimme logistiek kunnen opnemen tegen de grote partijen.”

Red je Pakketje ziet de samenwerking onder meer als een manier om sneller te kunnen groeien, doordat het nu in aanraking komt met serieuze spelers. “Wij waren op zoek naar een sterke partner in de ecommerce-branche. Eentje die net als wij niet denkt in gebaande paden, maar in nieuwe manieren om te innoveren en de (klant van) de klant steeds te blijven verrassen”, zo zegt Red je Pakketje-oprichter Sam Rohn.

Tags

Reacties