Duitse brillenwebwinkel Mister Spex gelanceerd in Nederland
Online brillenwinkel Mister Spex is vanaf vandaag in Nederland aanwezig. De Duitse ecommerce-onderneming is hard op weg haar aanwezigheid in Europa uit te breiden en de laatste bestemming is dus bij ons. Mister Spex claimt, naast contactlezen, ook het in Europa grootste direct verkrijgbare assortiment van merk- en zonnebrillen aan te bieden.
MisterSpex.nl heeft dus gelijk bij de lancering een serieus aanbod om de concurrentie aan te gaan met onder andere de bekende opticiens Hans Anders, Pearl, Specsavers en Eye Wish. En op het gebied van contactlezen zal het onder andere de strijd aangaan met Lensway.nl en LensExpress.
Mister Spex heeft bekendgemaakt dat het consumenten met een gekwalificeerd serviceteam zal adviseren via een gratis hotline, waarvan de gesprekken gewoon in het Nederlands plaatsvinden. Ook Vlaamse consumenten kunnen hun bestellingen doen bij de Nederlandse tak van de online brillenwinkel. In Nederland hoeven er geen verzendkosten te worden betaald en de klant kan tot 4 brillen gratis thuis uitproberen.
Snel een sterke aanbieder in de branche
In ons land wordt een sterke groei verwacht door de Berlijnse onderneming. “De marktstructuur in het buurland is vergelijkbaar met Duitsland”, zo zegt Mirko Caspar, die co-managing director is van Mister Spex. “We zijn daarom optimistisch dat onze uitgebreide ervaringen hier ervoor zullen zorgen dat we ook in de Nederlandse markt snel een sterke aanbieder in de branche worden.”
Dat Mister Spex naar ons land is gekomen, zal waarschijnlijk niet onopvallend gebeuren, aangezien er een uitgebreide marketingcampagne inclusief tv-reclame gepland staat.
Reacties