Dit evenement is al geweest. Bekijk aankomende evenementen.
Conversational Commerce Event
Evenement details
Het Conversational Commerce Event, georganiseerd door Frankwatching, staat volledig in het teken van chat, messaging, voice, artificial intelligence (AI) en chatbots. Het is alweer de zesde editie van het event dat jaarlijks draait om het digitaliseren en automatiseren van klantcontact. Dit jaar krijg je de laatste trends, inzichten en ontwikkelingen rondom chat(bots), messaging en voice.
Chatbots worden steeds belangrijker
Hoe zorg je ervoor dat deze relatief nieuwe manieren van klantcontact bijdragen aan jouw bereikbaarheid, reputatie en bovenal de klanttevredenheid? Het zijn zaken die momenteel sterk spelen in de ecommerce. Want de moderne consument winkelt niet alleen via meerdere kanalen, ook het klantcontact vindt plaats op verschillende manieren.
Van traditionele kanalen als de telefoon en e-mail verschuift het klantcontact steeds meer naar messaging via social media, chat en voice. De gesprekken kunnen plaatsvinden met werknemers, maar ook chatbots spelen een steeds grotere rol binnen conversational commerce. Uiteindelijk draait het om gebruiksgemak, zowel voor de consument als voor jou.
Gebruiksgemak is een belangrijke factor binnen conversational commerce.
Marike van de Klomp, één van de keynote-sprekers, vertelt hoe je verkoop- en servicegesprekken via onder meer AI en chatbots geautomatiseerd laat verlopen, zonder dat dit ten koste gaat van de klanttevredenheid. Ook legt ze uit welke stappen je moet nemen om over te gaan van traditionele kanalen als e-mail en telefoon naar ‘conversational interfaces’ zoals WhatsApp en Facebook Messenger.
Het event is dit jaar volledig virtueel
Consumenten zoeken namelijk steeds meer contact met bedrijven op die manier iets te bestellen of te vragen. Mits je het goed aanpakt, kunnen gesprekken via deze kanalen leiden tot een betere klantervaring, een hoger serviceniveau en meer omzet. Reden genoeg dus om op donderdag 23 september het Conversational Commerce Event bij te wonen en zo alles te weten te komen over conversational commerce.
De organisatie belooft minimaal vijftien keynotes en expertsessies. Met je ticket krijg je nog vijf maanden toegang tot alle presentaties. Dus mocht je niet alles kunnen volgen, dan kun je deze opnames later nog eens terugkijken. Het event start om 10.00 uur en is dit jaar volledig virtueel.