menu

PayPal hoofdsponsor tweede EcommerceRun

PayPal sponsort tweede editie EcommerceRunDe EcommerceRun vindt dit jaar voor de tweede keer plaats en wel op 20 oktober. Deze editie zal gesponsord worden door niemand minder dan PayPal. Samen met deze online betaaloplossing zullen wij ervoor zorgen dat ons hardloopevenement nog leuker, gezelliger en grootser wordt dan vorig jaar! Doe je met ons mee?

Vorig jaar organiseerden we de EcommerceRun voor het eerst. Wat ontstond als een spontaan, ludiek idee, groeide al snel uit tot een ambitieus plan om er samen met andere mensen uit de webwinkel-wereld een gezellige dag van te maken, waarin het sportieve element natuurlijk niet kon ontbreken. We besloten om de tien kilometer van de Maliebaanloop mee te rennen en dat werd een groot succes! Met enthousiaste webwinkeliers en anderen uit de branche, een aantal welwillende sponsoren én meewerkend weer werd het een dag die al snel vroeg om een herhaling…

Schrijf je in voor de EcommerceRun!
En die komt er nu. Op zondag 20 oktober zal er weer een EcommerceRun worden georganiseerd tijdens de Maliebaanloop in Utrecht. Als je wilt meedoen, dan kun je je nog steeds aanmelden. Ga daarvoor naar de speciaal daarvoor opgezette website en schrijf je in! Onder andere een hele delegatie van klantenservice-tool Robin, webwinkelier Anne Wilmink van MicFashion.nl en sales manager Tjerk Hillen van Twinkle Magazine hebben enkele maanden terug al aangegeven dit jaar mee te doen, dus gezellig wordt het sowieso. Voor Patrick Speijers van Robin en Tjerk wordt dit zelfs hun tweede editie, dus hopelijk gaan er die dag persoonlijke records sneuvelen! En PayPal zal deze EcommerceRun niet alleen sponsoren, we hebben inmiddels ook te horen gekregen dat Eelco van Wijk, algemeen directeur PayPal Benelux, zich op die dag van zijn sportieve kant zal laten zien!

Waarom zou je meedoen?
Waarom? Waarom ook niet! Het is sowieso weer eens wat anders dan altijd maar je branchegenoten tegenkomen in warme conferentiezalen waarbij je in maatpak visitekaartjes uitdeelt en aanneemt. Nee, bij de EcommerceRun draait het om de gezelligheid en de sportieve concurrentie onderling. Voor, tijdens en na de tien kilometer kom je in contact met andere leuke mensen uit de ecommerce-branche en we beloven dat je deze dag niet snel zult vergeten. Het enige wat je kunnen adviseren is om van te voren al wat te gaan oefenen met het hardlopen. 😉 Mocht je nou willen meedoen en jezelf een aardig doel wil stellen: vorig jaar rende Kees van Dijk van de HangmatGigant.nl het snelst van ons allemaal met een tijd van 45:33. Wie verslaat hem?

Tags

Reacties