menu

Ecommercerun zet sportievelingen in het zonnetje

ecommercerunGisteren vond alweer de tweede Ecommercerun plaats. Hét sportieve event voor de branche. Alhoewel vooraf de aanmeldingen storm liepen leken de weersvoorspellingen even hetzelfde te doen. Met zelfs onweer in de voorspellingen leek de Ecommercerun bijna in het water te vallen. Gelukkig liep de hele dag, en vrijwel alle deelnemers, in en als een zonnetje!

Gisteren vond alweer de tweede Ecommercerun plaats. Wat afgelopen jaar begon als een kleinschalig event waarbij een handvol renners samen vooraf een drankje deden, tijdens de loop vooral elkaar probeerden bij te houden en uiteindelijk gewoon een hele leuke en vooral informele dag beleefden, werd gisteren dát, maar dan in het kwadraat!

En waren namelijk zo’n veertig deelnemers en samen met enkele enthousiaste toeschouwers zorgden ze voor een bijzonder sportieve dag.
binnenkomst
Bij binnenkomst hier en daar nog gespannen gezichten. Zal die tien kilometer ons wel lukken? In totaal blijken er zo’n veertig van de zestig inschrijvingen stoer genoeg om werkelijk aan de start te verschijnen. Volgend jaar toch ook maar die 6 kilometer als inschrijfoptie toevoegen? 😉

Biedmeer Webwinkelsoftware-aanbieder Biedmeer is er klaar voor!

Deelnemers Alle deelnemers van de Ecommercerun 2013!

Daar gaan we! Met dank aan sponsor Nic. Oud die het vervoer voor z’n rekening nam, worden we in stijl vervoerd naar de start van het event, wat in dit geval de Maliebaanloop is waaraan we als bedrijvenclub mee zullen doen.

ThuisbezorgdVerschillende teams maken nog wat eigen foto’s, zoals hier team Thuisbezorgd. Als sponsor verzorgen ze de complete catering, maar ze zijn zelf ook goed vertegenwoordigd op ons event.

Het team van fulfilment-aanbieder E-Ways is goed voorbereid! Achteraf blijkt dat bijna ieder van hen hun PR heeft verbeterd, zo lezen we later op hun website.

Nog een rondje inlopen of toch maar vast bij de start gaan staan?

En we zijn vast start! Zien we hier midden op de foto Eelco van Wijk, directeur PayPal Benelux, bijna spijt krijgen van zijn deelname? 😉  Schijn bedriegt blijkbaar want op een eindtijd van 53,55 kan hij trots terugkijken!

Tjerk Hillen van Twinkle Magazine kan zeker trots terugkijken naar zijn tijd. Je officiële eindtijd is overigens zelfs 47,04 Tjerk! Gefeliciteerd!

Erik uit het Zietuwel.nl-team bedenkt hier dat zijn eindtijd met 44.30 ruim een minuut onder de winnaar van afgelopen jaar zit, en kijkt dan ook zeer tevreden terug op zijn loop!

Maar er kan er maar een écht de winnaar zijn! Jan Blankenberg, oprichter van Young Forward een nieuw efulfilment-bedrijf waarmee hij 1 januari fulltime aan de slag gaat, wint de Ecommercerun 2013 met een eindtijd van 40 minuten en 50 seconden. Gefeliciteerd Jan!

Tien kilometer rennen, daar krijg je honger van!

Een dag met alleen tevreden terugkijkende deelnemers? Bart die de zes kilometerpaal nog voorbij ging in een tijd van 27,36 verstuikt daarna zijn enkel, en moet in het verband naar huis. Sterkte Bart!


En dan zit het er weer op! Eelco van Wijk, directeur PayPal Benelux en hoofdsponsor van de loop, en Dirkjan Vis, eigenaar van Webwinkel Weblog, danken hartelijk alle deelnemers, toeschouwers en mensen die zich hebben ingezet om deze mooie dag te realiseren!

Tot volgend jaar?
Na elk van dit soort events moet je evalueren. Is er animo voor een volgende editie? En zo ja, wat kunnen we dan doen om het nog beter te maken? We horen graag van jou of die interesse er is en tips of suggesties zijn zeker welkom! Zo denken we aan de mogelijkheid om ook een zes kilometer-editie toe te voegen, andere datum, locatie, noem maar op. Alle tips of reacties zijn meer dan welkom! Laat het ons weten via telefoon, e-mail, of onderstaand reactieformulier!

Tags

Reacties