menu

Ecommercerun 2016: de inschrijvingen zijn geopend!

In 2012 organiseerden we, destijds nog als Webwinkel Weblog, de eerste Ecommercerun. Toen hadden we nooit kunnen bedenken dat wat begon als een loop voor een select groepje deelnemers zou uitgroeien tot het grootste sportevent van de ecommerce-branche. Zondag 16 oktober vindt de run alweer voor de vijfde keer plaats en jij kunt daarbij zijn!

We snappen dat de verwachtingen van een lustrumeditie hooggespannen zijn. Daarom zorgen we er graag voor dat het onze deelnemers aan niks zal ontbreken. Net als voorgaande edities trakteert Thuisbezorgd.nl op een overheerlijke lunch. En met wederom online winkelcentrum Beslist.nl aan onze zijde als hoofdsponsor zijn we sowieso verzekerd van een geheel verzorgde dag, waar nog lang over zal worden nagepraat.

Als sponsor van het schaatsteam heeft Beslist.nl de nodige records mogen faciliteren. En ook tijdens de afgelopen vier Ecommerceruns zijn er de nodige persoonlijke records verbroken. Om iedereen goed opgewarmd aan de start te laten verschijnen, gaf niemand minder dan Mark Tuitert vorig jaar een echte Olympische warming-up. Ook voor de lustrumeditie staat er een speciale act op het programma. Maar wat dit precies is, blijft nog even een verrassing.

Nieuw: ambassadeurschap

In de afgelopen vier jaar hebben we een aardige schare trouwe fans mogen verwelkomen. Sommigen van hen zullen dit jaar een speciale rol vervullen, namelijk die van ambassadeur. De ecommerce-specialisten van JMango360, Checklist Webwinkel, WebwinkelKeur, Ginger Payments en Robin vervullen deze rol en hebben al toegezegd hun beste beentje voor te zetten. We zijn nog op zoek naar extra ambassadeurs en natuurlijk naar een mooi aantal deelnemers. De inschrijvingen gaan nu net open, maar uit recente gesprekken kunnen we opmaken dat je het dit jaar ook kunt opnemen tegen Buckaroo, DHL, Lightspeed, CCV Shop en uiteraard ontbreekt onze redactie niet.

Inschrijven

Zoals gezegd zijn de inschrijvingen geopend. Inschrijven is momenteel zelfs kosteloos! In eerste instantie liep je als deelnemer van de Ecommercerun standaard tien kilometer, maar inmiddels is er ook een variant van zes kilometer. Dus ook wanneer je dit jaar nog niet hebt gelopen, is er nog voldoende tijd om goed voorbereid aan de start te verschijnen. Ook is er traditiegetrouw voldoende gelegenheid om op een ongedwongen manier bij te praten met branchegenoten en te netwerken. Want naast de steeds professionelere organisatie en de fijne lunch zijn de deelnemers vooral lovend over de sfeer voor, tijdens en na het rennen.

Wil jij net als wij deelnemen aan het leukste sportevent van de ecommerce-branche? Schrijf je dan snel in via www.ecommercerun.nl, markeer zondag 16 oktober in je agenda (Google/iCal), laat vooral iedereen weten dat je meedoet door je inschrijving te delen op social media, gebruik daarbij #ecommercerun, en loop voorzichtig je eerste rondjes.

Winnaars Ecommercerun 2015
Sta jij dit jaar met een beker in je handen?

Tags

Reacties