menu

Webwinkelier start nieuwe tassenwebwinkel

Morena van den Wittenboer start tassenwebwinkel tassenticMorena van den Wittenboer had al een webwinkel én groothandel maar ziet ruimte voor uitbreiding. Met een heuse nieuwe tassenwebwinkel start ze samen met haar zus, een webwinkel voor enkel modieuze tassen. En dat mag het hele land weten!

Tassentic – Webwinkel voor tassen
Voor haar webwinkel Capricci.nl bezoekt de onderneemster, die daarnaast ook een masterstudie International Business Law volgt, regelmatig allerlei beurzen om op zoek te gaan naar sieraden en accessoires voor de webwinkel. “Daar kwamen we zo veel leuke tassen tegen, dat ik dacht daar moet ik wat mee doen!” In eerste instantie werden een aantal van de tassenmerken geïntroduceerd op de huidige webwinkel, maar over de presentatie op deze webwinkel waren de zusjes, ze doen het inmiddels samen, niet tevreden. En dus werd een nieuwe webwinkel gelanceerd met een geheel eigen assortiment.

Het assortiment, maar ook de eigen zoekfuncties moeten van de webwinkel een succes gaan maken. “Er zijn natuurlijk ook andere webwinkels die een uitgebreide zoekfunctie hebben, maar wat Tassentic.com anders maakt is dat wij een selectief aanbod van fashionable tassenmerken willen voeren. We willen niet dat klanten op onze tassenwebwinkel tussen honderden koffers en rugtassen op zoek moet gaan naar een avondtasje dat past bij een nieuwe jurk. We zijn eigenlijk op zoek naar de verborgen pareltjes onder de tassenmerken.”  

Tassenwebwinkel reden voor een persbericht
De lancering van een nieuwe website is natuurlijk direct aanleiding om ook de media weer op te zoeken. Tot nu toe weet de onderneemster dat met veel succes te doen. Een simpele zoektocht naar haar eigen naam, Morena van den Wittenboer, levert mooie interviews bij serieuze media op.

Natuurlijk damesbladen als AM, Cosmopolitan, Grazia, Yes en Marie Claire, maar ook ondernemersbladen als Sprout, Elsevier schreven eerder over deze dame. Als dochter van twee zelfstandige ondernemers, is het ondernemerschap haar met de paplepel ingegoten en ze is inmiddels 22, maar al jarenlang bezig en dus op een vrij jonge leeftijd gestart. Dat laatste is zelfs een trend, steeds vaker starten jongeren al op jonge leeftijd een eigen bedrijf, en niet zelden een webwinkel.

Ondernemerschap is deze familie niet vreemd
Van den Wittenboer duikt regelmatig op in de media om haar mening te geven over deze trend en is door de Kamer van Koophandel uitgenodigd als gastspreker op seminars voor startende ondernemers. Van den Wittenboer heeft niet alleen als eerste vrouwelijke finaliste de finale gehaald van de Studenten Ondernemersprijs 2010 maar is ook door magazine Sprout verkozen tot een van de 25 meest veelbelovende ondernemers onder de 25 jaar.

Tags

Reacties