menu

Webwinkel Vakdagen op weg naar bezoekersrecord

De Webwinkel Vakdagen vinden dit jaar plaats op 18 en 19 januari in de Jaarbeurs in Utrecht. Voor wat alweer de elfde editie van dit evenement wordt, verwacht de organisatie meer bezoekers dan ooit tevoren. Ook het aantal sprekers dat hun kennis en inzicht deelt tijdens deze twee dagen is opnieuw toegenomen.

De Webwinkel Vakdagen is inmiddels uitgegroeid tot een evenement waar 250 exposanten aanwezig zijn en naar verwachting een recordaantal van 11.000 bezoekers naartoe komen. Onder de 180 sprekers die een praatje houden deze week bevinden zich onder meer experts van grote instanties als Facebook, Google, Miele, Thuiswinkel.org, Marktplaats en fonQ.

Extra doelgroepen

Ten opzichte van de beurs van vorig jaar heeft de organisatie voor dit jaar een aantal doelgroepen toegevoegd, te weten: overheid, travel en B2B. “Voor deze nieuwe doelgroepen is online het toverwoord naar de toekomst toe, wat betekent dat de betrokken partijen en bedrijven zich in de kansen en valkuilen moeten verdiepen die hier bij horen”, zo legt de organisatie het uit. En dat verdiepen kan met behulp van een bijbehorend programma met presentaties en exposanten.

Volgens de organisatie zal niet alleen het bezoekersrecord sneuvelen, maar zijn er dit jaar ook meer sprekers dan vorig jaar. Dit jaar zijn er weer een aantal mooie namen die hun experts keynotes laten geven. Zo worden er presentaties gegeven van onder meer Bol.com, Belsimpel.nl, BVA Auctions, Pathé, NS en Greetz.

Informeren en netwerken

“De ecommerce-sector groeit als kool en nieuwe initiatieven en technologieën schieten uit de grond. We doen er alles aan om bezoekers en exposanten een interessant programma voor te schotelen, zodat ze zich kunnen informeren. Daarnaast zijn de Webwinkel Vakdagen uiteraard ook een goed netwerkmoment”, aldus Han Bosman, directeur van beursorganisator OGZ.

Wij zijn ook aanwezig op de Vakdagen. Zien we jou daar? Of wellicht bij een van de andere vele events die plaatsvinden?

Tags

Reacties