Kazidomi haalt 450.000 euro op

Kazidomi haalt 450.000 euro op

Kazidomi, een jonge webwinkel die allerlei gezondheidsproducten verkoopt, heeft recentelijk 450.000 euro opgehaald bij vier business angels uit België. Met dit kapitaal wil de Brusselse startup haar aanbod uitbreiden, meer mensen aannemen, de IT verbeteren én actief worden in Nederland.

Het geld werd opgehaald bij François Blondel (CEO van biotechbedrijf KitoZyme), Olivier Coune (aandeelhouder en voorzitter van de raad van bestuur van Pierre Marcolini), Benoît Coenraets (oprichter van Dynaco) en Eric Everard (oprichter van Easyfairs en oom van mede-oprichter Emna Everard).

Assortiment en aantal abonnees uitbreiden

Met bijna een half miljoen aan extra financiële middelen wil Kazidomi onder meer haar assortiment uitbreiden van 1500 naar 2000 producten. Ook wil het ’t aantal abonnees dat is aangesloten bij de webshop flink uitbreiden. Op dit moment hebben zo’n 1200 mensen een abonnement en daar komen er elke maand tweehonderd bij. Aan het eind van dit jaar moeten het er 4000 zijn.

Ook gaat Kazidomi investeren in personeel. De bedoeling is dat er tien nieuwe werknemers bijkomen. Zij moeten er mede voor zorgen dat de Brusselse webshop dit jaar afsluit met een omzet van 2 miljoen euro. Op dit moment verkoopt Kazidomi voor zo’n 100.000 euro aan artikelen per maand.

Over Kazidomi

Kazidomi werd in de zomer van 2016 opgericht door Emna Everard en Alain Etienne. De Brusselse webshops verkopt allerlei gezonde voedingsproducten, maar ook organische en huid-beschermende cosmetica, babyvoeding en milieuvriendelijke schoonmaakproducten. Producten worden met kortingen tussen de 20 tot 50 procent verkocht aan abonnees, die hiervoor 100 euro per jaar betalen. Hebben zij minstens dat bedrag na een jaar niet bespaard, krijgen ze het verschil terug.

Dirkjan

Dirkjan

Dirkjan Vis is oprichter en eigenaar van Ecommerce News.

Bekijk alle berichten van Dirkjan

Gerelateerde berichten