menu

VIPbabydeals biedt deals voor je baby

VIPbabydeals biedt deals voor je babyVIPbabydeals is de nieuwste site in een markt die het altijd goed doet: baby-artikelen. Via deze shoppingclub kunnen klanten kortingen krijgen die zouden kunnen oplopen tot zeventig procent op de normale winkelprijzen.

De ‘VIP’ in de naam was oorspronkelijk bedoeld om de de één-tot vierdaagse sales exclusief voor leden toegankelijk te maken. En een uitnodiging tot de site kon je enkel krijgen van VIPbabydeals zelf of door een van hun leden. Maar op dit moment is het mogelijk om je gratis aan te melden met de actiecode ‘intro0312’. Zo VIP is de site op dit moment dus niet, al zal het gemakkelijke aanmelden waarschijnlijk alleen in de introductiefase van de site aangeboden worden.

Geen nieuw concept
Oprichter Sjoerd Breebaart weet dat hij met de site geen radicaal nieuw concept in de markt heeft gezet. “We hebben een concept dat zich de laatste jaren heeft bewezen nu doorontwikkeld naar een commercieel aantrekkelijke niche.” En commercieel is die markt zeker, als je je bedenkt dat in ons land ieder jaar  183.000 baby’s worden geboren en ouders in het eerste levensjaar van hun telg zo’n drieduizend euro uitgeven.

VIPbabydeals heeft al een groot aantal bekende merken aan zich kunnen binden en ze denken dan ook goed zaken te kunnen nu ze deze maand live zijn gegaan. Enkele merken die aangeboden worden via de baby-aanbiedingensite zijn BÉABA, Label Label, Dooky, Stingray en Puj. En als we kijken naar enkele aanbiedingen, dan zijn het inderdaad serieuze kortingen die er worden gegeven. Zo is de BÉABA Babycook Duo via VIPbabydeals te koop voor €179,95 daar waar je in bijvoorbeeld andere webwinkels €214,95 mag neerleggen voor het apparaat.

BÉABA Babycook Duo korting
 
Op zich is het idee van een (daily) dealsite gericht op ouders met baby’s niet verkeerd. Want zoals Breebaart het al verwoordde, heeft het concept van dagelijkse aanbiedingen op een website zich inmiddels wel bewezen, met Groupon als een van de toonaangevende voorbeelden. En de babyartikelenbranche doet het al jaren goed en dat zal hoogstwaarschijnlijk de komende jaren ook wel zo blijven.

Na de baby’s de bejaarden?
Mocht de site een groot succes worden en mogen er nog vele soortgelijke initiatieven opstaan die zich richten op baby’s, dan zullen we natuurlijk nog harder schreeuwen om webwinkels die zich ook eens richten op die andere doorgaans onderbelichte doelgroep, ouderen.

Tags

Reacties