menu

Veel interesse voor Ecommercerun!

Veel interesse voor Ecommercerun!Wat begon met een kleine club groeit inmiddels uit tot een groots jaarlijks evenement. Terwijl inschrijven nog enkele weken mogelijk is zit het aantal deelnemers al ver boven die van afgelopen jaar. PayPal, Twinkle Magazine, Pathé, Thuiswinkel.org en Thuisbezorgd.nl zijn allemaal van de partij. Jij ook?

Op 19 oktober is het weer zover. De Maliebaanloop viert dan haar dertigste verjaardag, maar Webwinkel Weblog doopte deze in 2012 om tot dé loop voor de ecommerce en daarmee is dit jaar alweer de derde Ecommercerun in aantocht. Afgelopen jaar liepen zo’n veertig mensen mee. Dit jaar zijn er al bijna zeventig deelnemers ingeschreven en het aantal neemt nog altijd toe.

Deelnemers aan de Ecommercerun 2014

Diverse redenen tot inschrijving
Onder de deelnemers is de ervaring en kunde lekker gevarieerd en is het dus vooral de gezelligheid en het kennismaken op een andere manier dan de officiële evenementen die de doorslag geven. Een keertje bijpraten met collega ecommerce-managers of webwinkeliers in de frisse buitenlucht. Dat je je zondagmiddag opoffert voor een sportieve inspanning is voor ons al reden genoeg om je daarna – in samenwerking met onze hoofdsponsor PayPal – met een hapje en een drankje in de watten te leggen, maar dat neemt niet weg dat je jezelf vervolgens geen mooie tijd tot doel mag stellen. SEOshop, dat afgelopen jaar een eigen feestje in Barcelona vierde, is er dit jaar ook bij en partnermanager Hendrik Nuyens geeft aan wel zin te hebben in een strakke tijd. Neemt hij dit jaar de beker mee naar huis?

Alhoewel de organisatie zich dus vooral richt op een gezellige middag is er dit jaar voor de winnaar concurrentie genoeg, want met bijna zeventig inschrijvers is de Ecommercerun al groter dan ooit. Tjerk Hillen, die de honneurs waarneemt van Twinkle Magazine, is er dit jaar alweer voor de derde keer bij. Mocht hij niet winnen, dan kan hij wel alsnog zijn voorgaande tijden verbreken. Al waren die toen al lekker scherp! En weet hij dit jaar oud-collega Maarten Timmers Verhoeven te verslaan?

Ook Thuisbezorgd.nl, dat afgelopen jaar ook met een aantal renners vertegenwoordigd was, heeft er weer zin in en de diverse deelnemers geven per e-mail stuk voor stuk aan dat de persoonlijke records best verbroken mogen worden. En als organisatie zijn we nu al in onze nopjes met de inspiratie die de loop deelnemers blijkbaar geeft want Armando Eersel van Billink liep nog niet eerder in een officiële loop en hij is niet de enige! Johan Adriaans van Shoppagina is speciaal voor de Ecommercerun weer gaan hardlopen en voor Kris Smilde van Eurail.com is het de eerste loop na hersteld te zijn van een blessure. Zo heeft elke loper zijn eigen doelstelling, maar voor het zover is wensen we iedereen vooral een goede training toe. Want je kosteloos inschrijven voor een sportief event is een ding, om de finish werkelijk te halen moet je er bij dit evenement wel zelf echt wat voor doen…

Tags

Reacties