Klantenservice

KLANTENSERVICE

Klantenservice. Vaak helaas toch een ondergeschoven kindje voor sommige webwinkeliers. En dat is jammer, want als je ergens punten kan scoren bij je klanten, is het natuurlijk bij dit onderdeel. En krediet scoren bij je klanten, betekent in de meeste gevallen ook diezelfde klanten vasthouden en mogelijk zelfs je omzet vergroten! Op deze pagina vind je berichten die als hoofdonderwerp klantenservice hebben, maar ondertussen over van alles kunnen gaan.

We schuwen bijvoorbeeld niet om een kritisch artikel te schrijven over een webwinkel of logistieke speler die de klant blijkbaar niet echt centraal heeft staan. Of we schrijven juist lyrisch over een online retailer die een foutje maakte, maar het grandioos oploste met haar klanten. Hopelijk raak je geïnspireerd door onze berichten en krijg je misschien wel nieuw inzicht over hoe jij je klantenservice moet inrichten.

‘Chatbots vooral bedoeld voor millennials’

chatbots

Eerder schreven wij al dat de gemiddelde online shopper nog niet klaar lijkt te zijn voor chatbots. Maar die geautomatiseerde chatconversatie lijkt wél gehoor te vinden bij millennials, de groep die tussen de 18 en 34 jaar oud is. Als webwinkelier kan het dus wel eens lonen om een chatbot in te zetten bij vooral deze jonge groep consumenten. Verder lezen

door Redactie. Over klantenservice met de tags , , . 380 keer bekeken.