Klantenservice

KLANTENSERVICE

Klantenservice. Vaak helaas toch een ondergeschoven kindje voor sommige webwinkeliers. En dat is jammer, want als je ergens punten kan scoren bij je klanten, is het natuurlijk bij dit onderdeel. En krediet scoren bij je klanten, betekent in de meeste gevallen ook diezelfde klanten vasthouden en mogelijk zelfs je omzet vergroten! Op deze pagina vind je berichten die als hoofdonderwerp klantenservice hebben, maar ondertussen over van alles kunnen gaan.

We schuwen bijvoorbeeld niet om een kritisch artikel te schrijven over een webwinkel of logistieke speler die de klant blijkbaar niet echt centraal heeft staan. Of we schrijven juist lyrisch over een online retailer die een foutje maakte, maar het grandioos oploste met haar klanten. Hopelijk raak je geïnspireerd door onze berichten en krijg je misschien wel nieuw inzicht over hoe jij je klantenservice moet inrichten.

Coolblue klantvriendelijkste webwinkel van Nederland

Klantvriendelijkste bedrijf

Coolblue mag zich een jaar lang de klantvriendelijkste thuiswinkel van Nederland noemen. De omnichannel-speler won deze award tijdens het CustomerFirst Gala. Het retailbedrijf ging ook nog met een andere prijs naar huis. Medewerker Romano van Wetten werd namelijk uitgeroepen tot de klantvriendelijkste medewerker van Nederland. Verder lezen

door Redactie. Over klantenservice met de tags . 1.484 keer bekeken.

Europees geschillenplatform ODR vanaf vandaag live

ODR-platform

Consumenten kunnen vanaf vandaag eindelijk gebruikmaken van de nieuwe website Online Dispute Resolution (ODR). Via dit platform kunnen consumenten uit heel Europa een klacht indienen over een online aankoop die ze nationaal of elders in Europa hebben gedaan. En niet geheel onbelangrijk: webwinkeliers moeten op hun website verplicht verwijzen naar dit ODR-platform. Verder lezen

door Redactie. Over klantenservice met de tags . 1.089 keer bekeken.