Strato sluit overeenkomst met PushCall
Strato, Europa’s op één na grootste hostingprovider, is een samenwerking gestart met Push Call. Strato klanten kunnen hierdoor eenvoudig de Push Call klantencontact widget aan hun website toevoegen.
Klantencontact wordt steeds belangrijker voor webwinkeliers. Klanten willen met vragen of opmerkingen snel terecht kunnen bij de webwinkel, en dreigen af te zien van een aankoop wanneer ze geen of onvoldoende antwoord krijgen op hun vragen. Live klantencontact is bij uitstek geschikt om snel en efficiënt in te springen op vragen van de klant, resulterend in een hogere conversie.
“Strato wil zijn klanten op alle fronten optimaal ondersteunen, om zo succesvol mogelijk zaken te doen op het internet”, zegt Damian Schmidt, CEO van Strato. “Sterke partners dragen in grote mate bij aan een succesvolle online-business. Met de nieuwe PushCall widget bieden we onze klanten een één-klik oplossing waarmee ze hun omzet en klanttevredenheid eenvoudig kunnen verbeteren.”
Met de PushCall widget kunnen klanten eenvoudig en snel live contact opnemen met het bedrijf achter de website. De widget biedt verschillende contactmogelijkheden, zodat de klant zelf kan kiezen welke manier gebruikt wordt om contact op te nemen.
Strato klanten hoeven slechts een al bestaand telefoonnummer te koppelen aan de widget en een code toe te voegen aan het Strato CMS. Wanneer de webwinkelier vervolgens inlogt als chat operator in de Push Call webinterface is hij direct bereikbaar voor de klant via de Web-to-Phone, Call-me-now, Call-me-Later, Chat en Mail oplossingen van PushCall.
Strato Webshop klanten kunnen één maand gratis gebruik maken van de widget. Na de eerste maand wordt voor de widget €25,- per maand in rekening gebracht. Hiervan is €12,50 te gebruiken als beltegoed.
Lees ook het interview dat wij eerder hadden met Strato CEO Damian Schmidt.
Reacties