SafeShops lanceert klanttevredenheidstool

SafeShops lanceert klanttevredenheidstool

Kwaliteitslabel SafeShops heeft een klanttevredenheidstool gelanceerd voor haar klanten, zodat die webshops op hun site recensies kunnen tonen van hun klanten. SafeShops is hiervoor een samenwerking aangegaan met The Feedback Company.

SafeShops kondigde het nieuws vandaag aan, waarbij het uitlegt dat de ā€˜consumer reviewā€™-tool uiteraard alleen openstaat voor webwinkels die het keurmerk van SafeShops dragen. Het kwaliteitslabel maakt zoals gezegd gebruik van de techniek van The Feedback Company.

SafeShops-widget
De SafeShops-widget.

Samenwerking met The Feedback Company

Bijkomend voordeel van die samenwerking is dat The Feedback Company Ć©Ć©n van de 24 geaccrediteerde review-partners is van Google en diens review-tool dus ook op het gebied van zoekmachine-optimalisatie en Adwords een positieve invloed heeft.

ā€œEen eerlijke klantbeoordelingstool publiceert alle feedback die wordt gegeven. Ook de negatieve feedback. Daarom koos SafeShops ervoor om samen te werken met The Feedback Company. Deze reviewtool publiceert direct elke reactie of geeft bij een tĆ© slechte score het bedrijf 14 dagen de tijd om tot een oplossing te komen. Mocht het bedrijf niet tot een oplossing komen, wordt de negatieve review alsnog gepubliceerdā€, zo legt SafeShops de werking uit.

Tarieven The Feedback Company

De tool is te gebruiken met diverse pakketten. Voor maximaal 150 feedback-uitnodigingen per maand betaalt een lid van SafeShops ā‚¬12,50, terwijl een pakket met maximaal 2000 feedback-uitnodigingen 85 euro kost.

Dirkjan

Dirkjan

Dirkjan Vis is oprichter en eigenaar van Ecommerce News.

Bekijk alle berichten van Dirkjan

Gerelateerde berichten