menu

Paazl vernieuwt uiterlijk en abonnementsvorm

Paazl vernieuwt uiterlijk en abonnementsvormPaazl, dat webwinkeliers helpt met het automatiseren van hun logistieke proces, heeft zichzelf in een compleet nieuw jasje gestoken. Maar het blijft niet alleen bij uiterlijke veranderingen, ook de abonnementsvorm is aangepast. En aan een nieuwe backend, die simpeler in gebruik is, wordt momenteel hard gewerkt; het is de bedoeling dat die in het eerste kwartaal volgend jaar wordt gelanceerd.

De nieuwe website van Paazl is gelanceerd tijdens de Efulfilment Expo waar directeur Bernard Schreiner ons snel gerust stelt. “Paazl zal niet de complete strategie veranderen maar werkt wel vrijwel dagelijks aan haar oplossingen. Hierdoor is het bedrijf flink verder ontwikkeld en de oude website sloot hier eigenlijk niet meer op aan. Dus werd het tijd voor een actualiseringsronde. We kunnen nu beter laten zien waar we voor staan.”

Wat ons dan opvalt aan de vernieuwde website van Paazl is dat het een stuk moderner oogt dan de voorganger. Er is een responsive design, uit het oog springende kleuren én ook niet geheel onbelangrijk: voor iemand die voor het eerst in aanraking komt met het bedrijf, is het nu een stuk duidelijker wat Paazl precies te bieden heeft. Vergelijk het maar eens met de oude homepage. Was het precies duidelijk wat Paazl doet? Wat het is? Waarom je voor hen moet kiezen?

Dat is met de vernieuwde homepage dus wel anders. Daar zien we in één oogopslag dat er één systeem is voor alle (inter)nationale vervoerders, dat je met één druk op de knop kunt verzenden, dat je de klant meerdere bezorgopties kunt aanbieden en Paazl ook goed is te gebruiken voor retouren.

Waar het op de oude homepage liet zien welke bedrijven met Paazl werkten, laat het nu op de vernieuwde homepage zien met welke vervoerders en webwinkelsoftware het werkt; dat is natuurlijk veel interessanter voor webwinkeliers die Paazl overwegen! Die willen zien of er een koppeling met hun software mogelijk is en of Paazl ook met hun standaard vervoerder overweg kan. Wat overigens niet wil zeggen dat het klantenbestand niet verder is uitgebreid. Inmiddels zijn spelers als 9Straatjesonline, Create2Fit en Freshcotton klant en binnenkort komen daar naar eigen zeggen weer wat nieuwe namen bij.

Nieuwe abonnementsvormen Paazl
Ook onderdeel van het nieuwe Paazl zijn de nieuwe abonnementsvormen. Populaire functionaliteiten als ‘Scan & Print’, ‘Bezorgdatumkeuze’ en ‘Verzenden vanuit uw eigen backend’ zijn nu standaard inbegrepen. Er zijn abonnementen van €79 per maand, €149 per maand en €599 per maand. Bestaande klanten hoeven niet bang te zijn voor een duurdere rekening. Ze houden gewoon hun huidige abonnement, tarieven en functionaliteiten.

Tags

Reacties