Mijnwebwinkel kijkt terug op mooi 2016

Mijnwebwinkel kijkt terug op mooi 2016

2016 was een mooi jaar voor webwinkelsoftware-aanbieder Mijnwebwinkel. Zo ging het internationaal met MyOnlineStore, groeide het team met vijf man en kwamen er een boel nieuwe functies in de software bij.

Mijnwebwinkel is het jaar begonnen door met een roze bril terug te blikken op het voorbije jaar. In die twaalf maanden werden de shops van hun klanten door meer dan 88 miljoen mensen bezocht en verkochten die klanten gezamenlijk voor meer dan 145 miljoen euro online. Zelf was Mijnwebwinkel ook druk in de weer, want het bedrijf beantwoordde in een jaar tijd meer dan 50.000 mailtjes (da’s 137 mailtjes per dag) en werden er meer dan 20.000 telefoongesprekken gevoerd.

Tussen al dat klantcontact door had de webwinkelsoftware-aanbieder gelukkig ook tijd om nieuwe functies door te voeren. Zo lanceerde het in 2016 onder andere metadata en keuzelijsten, klantaccounts, extra mail-capaciteit, retourorders en creditnota’s en vrije velden.

MyOnlineStore

Maar een van de hoogtepunten moet toch wel de internationale lancering zijn geweest. In 2015 werd het al aangekondigd: Mijnwebwinkel gaat internationaal. Via MyOnlineStore kunnen ook buitenlandse webwinkeliers een online shop beginnen op basis van de software van het Nederlandse bedrijf.

Ook voor 2017 heeft de webwinkelsoftware-aanbieder leuke dingen gepland staan. Zo begint het dit jaar met een winactie, waarbij je kans maakt op 11 jaar lang een pro-pakket, inclusief site-ontwerp. Deze actie is er zowel voor nieuwe webwinkeliers als bestaande klanten.

Aanwezig bij Webwinkel Vakdagen

En Mijnwebwinkel is ook weer te vinden tijdens de Webwinkel Vakdagen, die dit jaar op 18 en 19 januari plaatsvinden in de Jaarbeurs. Daar zijn wij trouwens, zoals vanouds, ook weer van de partij!

Over de auteur

Over de auteur

Ecommerce News is een website van Eurolutions. Alle berichten zijn geschreven door onze eigen redactie.

Meer over ons

Gerelateerde berichten