Paazl biedt keuze in bezorging

Het nieuw gelanceerde Paazl biedt webwinkeliers een hogere trefzekerheid in de bezorging. Het profileert zich als de schakel tussen distributeurs en webwinkeliers.

Met de introductie van Paazl is een nieuwe stap gezet in e-bezorging. Een online consument kan met Paazl zelf een specifieke keuze maken uit verschillende bezorgmogelijkheden voor het afleveren van zijn aankoop. Paazl biedt de online consument de mogelijkheid om te kiezen voor bezorging in de ochtend, middag of avond. Ook is het mogelijk om een aankoop te versturen naar een ophaalpunt om de hoek. Het is een nieuw onafhankelijk initiatief en slaat een brug tussen consument, distributeur en webwinkelier.

Bernard Schreiner, een van de twee initatiefnemers van Paazl geeft zelf aan: “Meer keuze in bezorging wordt door de consument als een groot voordeel ervaren. Ook zorgt een betere afstemming tussen consument en distributeur voor een hogere trefzekerheid en minder onnodig wachten.”

Selektvracht en DHL Servicepoint
Paazl start deze maand met toonaangevende partners als Selektvracht en DHL Servicepoint. Met verschillende vormen van dagdeelbezorging heeft Selektvracht een breed productgamma dat goed past binnen het Paazl concept. DHL Servicepoint beschikt over ruim 525 DHL Servicepoints in Nederland.

Paazl is een initiatief van Parcelshipper BV in Amsterdam. Ondanks de huidige economische situatie zijn oprichters Ramon Keijsers (31) en Bernard Schreiner (30) zeer optimistisch over de toekomst van Paazl. Het sterk groeiende online aanbod, het stijgende vertrouwen in kopen via internet en de toenemende focus op de consument bieden volgens hen goede perspectieven.

Bron: Persbericht Paazl

 

 

Dirkjan

Dirkjan

Dirkjan Vis is oprichter en eigenaar van Ecommerce News.

Bekijk alle berichten van Dirkjan

Gerelateerde berichten