menu
Logistieke Webshop van het Jaar

Inschrijving Logistieke Webshop-verkiezing gestart

Wie wordt volgend jaar gekroond tot logistieke webshop van het jaar en wie gaat er naar huis met een award voor de logistieke startup-webshop van het jaar? De antwoorden daarop worden bepaald door de webwinkels en andere ecommerce-bedrijven die zich vanaf nu kunnen inschrijven voor deze awardshow.

Het maakt niet uit of je alleen business-to-business doet of juist alleen aan consumenten levert, als jij een webwinkel hebt en fysieke producten aanbiedt, dan maak je kans op één van de titels. Eerdere winnaars van de Logistieke Webshop van het Jaar-verkiezingen waren Omoda, Albert Heijn Online, Vente-Exclusive, Futurumshop en Nespresso. Vorig jaar werd Polyestershoppen de eerste winnaar van de startup-award.

Wie levert de beste logistieke prestaties en wie heeft vernieuwende en originele concepten? Voor de startups wordt in maart volgend jaar in Zoetermeer een elevator pitch gehouden. Daar moeten ze proberen de jury ervan te overtuigen dat hun startende webwinkel de titel ‘Logistieke Startup Webshop van het Jaar’ verdient. Twee maanden later, op 30 mei tijdens E-commerce Live!, wordt vervolgens de winnaar bekendgemaakt.

Zo komt de winnaar tot stand

Tijdens dat event wordt ook de reguliere winnaar bekendgemaakt. Die ontstaat nadat de jury na bestudering van de binnengekomen aanmeldingen tot een vijftal genomineerde webshops is gekomen, die door de juryleden worden bezocht en waaruit eindelijk een trio aan finalisten ontstaat. Die drie finalisten presenteren hun shop tijdens E-commerce Live!, waarna de zaal een halfuur in discussie gaat met de finalisten en de jury uiteindelijk de winnaar bekendmaakt.

Jury Logistieke Webshop van het Jaar 2017

Dit jaar bestaat de jury uit voorzitter Egbert Guis (TN), Paul Haagh (Groenewout), Niels Agatz (Erasmus Universiteit) en Nick Beckers (EVO), terwijl Liesbeth Oudesluijs als jury-coördinator optreedt.

Opgeven voor de award kan via de site van de verkiezing.

Tags

Verder lezen

Reacties