menu

Hoe klantgericht is je webshop

Op 16 en 18 februari organiseert Telecom Direct Almere (TDA) een seminar voor webwinkeliers. Het seminar geeft je inzicht in het gedrag van je klanten en leert je hierop in te springen.

Wat verwachten klanten van je webshop? En wat zijn de eisen die de consument stelt aan betaling en bezorging? Het zijn zaken die interessant zijn om te weten als webwinkelier. Anticiperen op het gedrag en de wensen van je klant kan veel extra conversie opleveren.

Toch wordt dit door veel webwinkeliers vergeten. Het seminar ‘Hoe klant- en servicegericht is uw webwinkel?’ van TDA helpt je bewust te worden van wat de klant wil. Verschillende professionals uit de ecommerce branche komen in het seminar aan het woord. Aan de hand van interessante cases en onderzoeksresultaten behandelen zij onder andere marketing, logistiek en klantenservice.

Het seminar vindt plaats in Almere en Heerhugowaard en is gratis. Wel is er een no show fee van €50,-. Klik hier (inschrijvingen gesloten, red). voor meer informatie over het seminar en inschrijving.

 

Tags

Reacties