Greets Valentijnsdag

Greetz heeft het lastig met Valentijnsdag

door Redactie. Over klantenservice met de tags , . 1.348 keer bekeken.

De webwinkel Greetz, dat niet alleen kaarten, maar ook bloemen, ballonnen en chocola online verkoopt, heeft een zware Valentijnsdag achter de rug. Veel bestellingen gingen mis, de klantenservice was slecht bereikbaar en producten kwamen kapot of beschadigd aan bij geliefden.

Valentijnsdag is dé dag waarop webwinkels als Greetz prachtige omzetten kunnen halen. Het is ook een dag die elk jaar vaststaat, dus je kan daar heel goed op anticiperen. Zou je denken. Was de site op de avond vóór Valentijnsdag al even offline wegens onderhoud, op de dag zelf – maar ook de dagen voorafgaand aan de dag van de liefde – ging het enkele keren goed mis.

Zo moet de vrouw van Dirk Jan Zwartveld het deze Valentijnsdag doen met een gebroken chocoladehart. Waarschijnlijk niet echt de boodschap die hij wilde overbrengen…

‘Zeg het met bloemen’ zeggen ze wel eens. We zijn benieuwd wat voor boodschap hier uit gehaald kan worden?
Greetz op Facebook

En Ilse Geschiere moest het gisteren doen met een half opgeblazen ballon, die er zo maar wat lullig bijhangt.

Het lijkt erop dat Greetz het veel te druk had met van alles en nog wat en dat daarom de heliumballonnen wat over het hoofd werden gezien:

Helaas werden ook een boel kaartjes niet goed bezorgd. Mensen kregen Valentijnskaarten die helemaal niet voor hen waren bedoeld. Cupido heeft zo meerdere keren duidelijk mis geschoten…

Ondertussen blijft het klachten regenen op sociale netwerken als Twitter en Facebook. De klantenservice is voor velen onbereikbaar, wat de situatie natuurlijk niet echt beter maakt.

Tags

Deel

Verder lezen

Reacties

  • Ik heb n.b. pas 2 dagen -na- valentijnsdag de Greetz Valentijns bestelling ontvangen … eens maar nooit meer.