menu

E-commerce Insights krijgt XL-editie

E-commerce Insights, het tweejaarlijkse evenement van Guapa, krijgt voor het eerst een XL-editie. Dat betekent meer bezoekers, meer sprekers en een programma dat nu de hele dag duurt. De achtste editie is helaas al uitverkocht, maar de thema’s van editie negen en tien zijn wel alvast bekendgemaakt.

Elk jaar organiseren de Magento-specialisten van Guapa E-commerce twee keer een evenement dat zich richt op de gehele ecommerce markt. Dit event, E-commerce Insights, gaat op donderdag 9 november de achtste editie in en zal iets anders van opzet zijn dan eerdere edities.

Meer bezoekers en langere duur

Het betreft hier namelijk de eerste XL-editie, waarbij alles groter is dan ooit tevoren. De organisatie verwacht voor deze editie zo’n 250 bezoekers, die onder andere op de zeven verschillende sprekers zullen afkomen. En waar vorige edities eigenlijk niet langer dan een middag duurden, begint E-commerce Insights XL al om negen uur ’s morgens en wordt het evenement vanaf vijf uur ’s middags waardig afgesloten met een borrel.

E-commerce Insights 2018

Elke editie van E-commerce Insights heeft een overkoepelend thema. Voor dit keer is dat ‘Conversie, user experience en personalisatie’. Maar de organisatie heeft inmiddels ook de thema’s van de edities van volgend jaar al bekendgemaakt. In het tweede kwartaal is dat ‘Artificial intelligence, machine learning, virtual en augmented reality’, terwijl in het vierde kwartaal volgend jaar wordt stilgestaan bij ‘Blockchain, PWA & payments’. Locaties (altijd in of om Utrecht) en de exacte data van deze edities moeten nog worden onthuld, maar degenen die het echt niet willen missen, kunnen alvast earliest-bird-tickets kopen.

Wil jij op de hoogte blijven van de ecommerce-events in ons land? Bookmark dan onze evenementen-kalender!

Tags

Reacties