menu

Dynalogic biedt bezorging XL-producten aan

Dynalogic biedt bezorging XL-producten aanDynalogic, dat onder andere Coolblue, Nespresso en Vodafone als klanten heeft, maakt het onder de naam 2XLinHome nu ook mogelijk om grote producten aan consumenten te bezorgen. Deze producten worden vervolgens op de gewenste plek in huis gebracht, geïnstalleerd en gedemonstreerd, terwijl verpakkingsmateriaal en het oude product eventueel mee teruggenomen worden.

Dynalogic ziet zichzelf als de specialist in ‘personalized logistics’ en levert in home value added diensten in combinatie met next-/same-day-bezorging. Het levert producten in ieder gewenst tijdsvenster met real-time informatie via track & trace, en e-mail of sms over de verwachte aankomsttijd tot 30 minuten voor aankomst.

Nu hebben ze 2XLinHome toevoegd aan hun dienstenportfolio en daarmee bieden hun klanten naar eigen zeggen één logistiek platform voor de bezorging van al hun producten, zowel klein als groot. “2XLinHome staat voor het bezorgen van XL-producten, zoals witgoed, grote Tv’s en meubels, met een ongekende keuzevrijheid. Anders dan de doorgaans rigide logistieke dienstverlening in de markt bepaalt de klant met 2XLinHome zelf hoe, waar en wanneer die het XL-product ontvangt. Met verschillende mogelijkheden als bijvoorbeeld fullservicelevering waarbij een groot product naar de gewenste plaats in huis gebracht, geïnstalleerd en gedemonstreerd wordt. En verpakkingsmateriaal en het oude product eventueel ook weer mee teruggenomen wordt.”

Alle afleverservices die reeds zijn ontwikkeld door Dynalogic, zoals vrij te kiezen aflevermomenten of een afspraak op zaterdag of in de toekomst zelfs op zondag, komen ook beschikbaar voor de 2XLinHome-dienst. “Veel van onze opdrachtgevers hebben een zeer uiteenlopend productassortiment en we zagen de behoefte aan een one-stop shop-concept waarbij één partner alle producten bezorgt. Met de uitbreiding van onze dienstverlening met 2XLinHome maken we dat mogelijk en voeren we de complete regie over zowel kleine als grote producten,” aldus John Ruijsch, business development manager van Dynalogic.

Dynalogic is opgericht in 2005 en richt zich op personalized logistics in Nederland, België en Luxemburg. Het is onderdeel van de DynaGroup, de doorontwikkeling van het in 1995 voor de telecombranche gestarte reparatiebedrijf Dynafix. In totaal werken ruim duizend medewerkers bij DynaGroup in vier verschillende businesunits: Dynafix, Dynalogic, Dynasure en Dynalean.

Tags

Reacties