menu

16 oktober eerste lustrum Ecommercerun

In 2012 organiseerde Webwinkel Weblog een loop voor een select groepje deelnemers. Deze loop groeide al snel uit tot hét sportevenement van de ecommerce-branche. En dit jaar wordt het extra leuk, want dan vindt de Ecommercerun alweer voor de vijfde keer plaats. Ben jij erbij?

Heb je al eerder meegelopen, dan weet je dat we deze dag lekker zullen uitpakken. Thuisbezorgd.nl zorgde afgelopen jaren voor een heerlijke lunch en online winkelcentrum Beslist.nl is net als vorig jaar hoofdsponsor van de Ecommercerun. Met bedrijven als deze aan onze zijde zijn we verzekerd van een geheel verzorgde dag, waar nog lang over zal worden nagepraat. Al is het alleen al op de redactie van dit weblog!

Ambassadeurs van de Ecommercerun

Na vier succesvolle Ecommerceruns hebben we een aardige schare trouwe deelnemers verzameld, die veelal ook na de run de hardloopschoenen blijven onderbinden. Dit jaar kun je het onder andere opnemen tegen de ecommerce-specialisten van JMango360, WebwinkelKeur, Robin en Ginger Payments, want zij hebben al aangegeven mee te doen. Tevens vervullen zij dit jaar een speciale rol, namelijk die van ambassadeur. Ook Buckaroo en DHL zijn weer van de partij. En uiteraard ontbreekt ook onze redactie niet.

De groep hardlopers tijdens de Ecommercerun 2015
De sportieve groep van hardlopers tijdens de Ecommercerun 2015.

Zet Dennis de Freytas, eigenaar van Pranka.nl, voor de derde keer zijn beste beentje voor op het strijdveld van de tien kilometer? Hij liet vorig jaar al weten uit te kijken naar deze lustrum-editie en niet zonder reden. De afgelopen twee edities waren voor hem zeer succesvol, want beide keren mocht hij de eerste prijs in ontvangst nemen. Vorig jaar was hij met een eindtijd van 33:26 ruim drie minuten sneller dan het jaar ervoor!.

Voor Dennis hoort hardlopen bij zijn dagelijkse routine. Dus mocht je hem willen verslaan, dan is het geen overbodige luxe om snel te beginnen met trainen, mocht je dat nog niet doen. En wellicht worden er ook wel wat persoonlijke records verbroken. Hoofdsponsor Beslist.nl heeft in de afgelopen jaren de nodige records mogen faciliteren, dus de lat mag wat ons betreft best hoog liggen. Om goed opgewarmd aan de start te verschijnen, kregen alle deelnemers vorig jaar een Olympische warming-up onder leiding van Mark Tuitert. Wat we dit jaar in petto hebben, blijft nog even een verrassing. Maar dat het tof zal worden, staat vast.

Haal je hardloopschoenen snel van zolder

Vind je het leuk om hard te lopen, maar liggen jouw hardloopschoenen de laatste maanden vooral stof te happen op zolder? Geen probleem, als je deze week begint met trainen heb je nog een half jaar de tijd om goed voorbereid aan de start te staan, dus laat dit geen excuus zijn. Is tien kilometer naar jouw idee toch iets te veel van het goede? We organiseren ook een variant van zes kilometer. En uiteraard zorgen we ook voor voldoende gelegenheid om gezellig met branchegenoten bij te praten en te netwerken.

Mocht je toch nog twijfels hebben, dan geven deze argumenten misschien de doorslag:
• De Ecommercerun is het leukste netwerkevent van de branche;
• Als je bij de Thuiswinkel Awards meerdere malen net naast de prijzen hebt gegrepen, ga je nu sowieso met een mooie medaille naar huis én maak je kans op een unieke beker;
• Misschien valt je oog tijdens het hardlopen in Utrecht wel op een mooie vestigingslocatie voor je bedrijf;
• Het is niet alleen goed om hardlopers in je magazijn te hebben, maar ook onder het personeel. Hardlopers leven gemiddeld tot zes jaar langer, hebben een betere conditie en kunnen stress beter de baas;
• Het is het beste excuus om gratis pizza te eten en in het weekend over het werk te mogen praten.

Dus aarzel niet, haal je hardloopschoenen tevoorschijn, loop voorzichtig de eerste rondjes en markeer zondag 16 oktober alvast in je agenda (Google/iCal).

Tags

Reacties